Veelgestelde vragen bestellen en betalen
Hoe plaats ik een bestelling op privatecars.nl?
Een bestelling plaats je via de knop "in winkelwagen", je kunt dan gelijk via de winkelwagen de bestelling afronden of als je verder op de site wilt kijken kun je op een later tijdstip via de winkelwagen rechts bovenin de bestelling afronden.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Tot het moment van betalen kun je de bestelling altijd nog wijzigen. Na betaling is het niet mogelijk om via de website de bestelling te wijzigen. Mocht je om een bepaalde reden toch de bestelling willen wijzigen na betaling, neem dan contact met ons op.
Welke betaalmethoden zijn mogelijk?
Bij Private Cars kun je veilig online betalen. Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:
- iDeal
- Mastercard/Visacard (Creditcards)
- Maestro
- PayPal
- Digitale acceptgiro: achteraf betalen
Kun je niet met 1 van bovenstaande betaalmogelijkheden betalen, neem dan contact met ons op om andere betaalmogelijkheden te bespreken.
Kan ik achteraf betalen?
Ja dat kan, voor achteraf betalen kies als betaalwijze in stap 3 van de winkelwagen "digitale acceptgiro" of neem contact met ons op voor een factuur achteraf
Zijn er extra kosten verbonden aan de verschillende betaalmethoden?
Er worden geen aanvullende kosten in rekening gebracht, ook niet voor creditcard betalingen.
Kan ik op privatecars.nl veilig betalen?
Ja je kunt veilig betalen, de betaling gebeurd in een beveiligde omgeving, beveiligd met een SSL-certificaat (HTTPS en/of een slotje aan de boven- of onderkant van de webpagina). Mocht je deze beveiliging niet zien, ga dan niet over tot betaling.
Hoe weet ik zeker of de bestelling gelukt is?
Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Mogelijk is de e-mail in je ongewenste mail beland. Als je de e-mail daadwerkelijk niet hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op.
De betaling lukt niet, hoe komt dat?
Meestal komt dit door een tijdelijke storing of overbelasting bij de betaalsite van de bank. Als het na meerdere pogingen niet lukt om te betalen, neem dan direct contact met ons op.